Skip to content
medan.sk

medan.sk

  • Analýzy
  • Infografika
  • Kto rečnil
  • Monitor
  • PR servis
  • O nás


Slovenským televíziám vlani stúpli reklamné tržby o 5 percent

14. júna 2012 | Autor: Redakcia

Markíza vlani utŕžila na reklame takmer trikrát viac ako televízie skupiny Joj. Komerčným televíziám vlani rástli príjmy z reklamy napriek celkovému znižovaniu cien priestoru a zmenšovaniu reklamného koláča.

zdroj: medialne.sk

Zdieľaj na:
FacebookTwitterLinkedInPin It
Category: Anotácie

Navigácia v článku

Predošlý článokZemková je pripravená odvolanie napadnúť na súde
Nasledujúci článokZamietli žalobu na novinárku
  • FB
  • TW
  • LN
  • RSS

Viac o analýzach

Aktuality

  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (8. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (7. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (6. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (5. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (4. týždeň)

Najčítanejšie

  • Prehľad vlastníkov slovenských médií
  • Vojna tukov: Hera, Smetol, Palmarin
  • Slovenské vianoce na tanieri

PR servis

Nadácia otvorenej spoločnosti vyhlasuje 17. ročník Novinárskej ceny

27. januára 2021

Nová aplikácia Horská záchranná služba už v horách pomohla prvým turistom

14. augusta 2020

Takmer 70 % detí mladších ako 14 rokov je online každý deň

7. augusta 2020

Anketa

Aktuálne nie je aktívna žiadna anketa.
© 2021 medan.sk

Prevádzkovateľom stránky je NEWTON Media, spol. s r.o. so sídlom: Ševčenkova 34, 851 01 Bratislava.