Ruská štátna televízia začala vysielať magazín o Putinovi

Ruská štátna televízia Rossija-1 spustila nový týždenný magazín o Putinovi. Prvý diel bol venovaný zberu hríbov na Sibíri a stretnutiam s baníkmi a školákmi. Hodinový program s názvom „Moskva, Kremeľ, Putin“ je podľa agentúry AP pokusom o stabilizovanie poklesu popularity po oznámení dôchodkovej reformy.

Čítajte na: https://svet.sme.sk/c/20905708/ruska-statna-televizia-spustila-program-venovany-putinovi.html