Skip to content
medan.sk

medan.sk

  • Analýzy
  • Infografika
  • Kto rečnil
  • Monitor
  • PR servis
  • O nás


Reklama aj pre „nefanúšikov“

15. augusta 2012 | Autor: Redakcia

Značky budú môcť čoskoro uverejňovať svoje posty v News Feed aj u tých Facebookových užívateľov, ktorí nie sú fanúšikmi stránky. Všetko je zatiaľ iba v štádiu testovania. Ak by novinka prešla, užívateľ by obdržal posty i o firme, ktorej nedal svoj like.

Zdroj: strategie.hnonline.sk

Zdieľaj na:
FacebookTwitterLinkedInPin It
Category: Anotácie Tag: facebook

Navigácia v článku

Predošlý článokOn-line show na sociálnych médiách
Nasledujúci článokPrague Pride vs. podpora verejnoprávnych médií
  • FB
  • TW
  • LN
  • RSS

Viac o analýzach

Aktuality

  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (7. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (6. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (5. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (4. týždeň)
  • Nadácia otvorenej spoločnosti vyhlasuje 17. ročník Novinárskej ceny

Najčítanejšie

  • Prehľad vlastníkov slovenských médií
  • Vojna tukov: Hera, Smetol, Palmarin
  • Slovenské vianoce na tanieri

PR servis

Nadácia otvorenej spoločnosti vyhlasuje 17. ročník Novinárskej ceny

27. januára 2021

Nová aplikácia Horská záchranná služba už v horách pomohla prvým turistom

14. augusta 2020

Takmer 70 % detí mladších ako 14 rokov je online každý deň

7. augusta 2020

Anketa

Aktuálne nie je aktívna žiadna anketa.
© 2021 medan.sk

Prevádzkovateľom stránky je NEWTON Media, spol. s r.o. so sídlom: Ševčenkova 34, 851 01 Bratislava.