Prísť o kľúče, doklady, mobil či dobré meno nahnevá, ale nemusí až tak bolieť

Krádež mobilu alebo tabletu či strata dokladov a kľúčov dokáže nielen znepríjemniť život, ale aj poriadne prevetrať peňaženku. Pri obľúbených hodinkách či šperkoch môže vyjsť krádež ešte drahšie. V neposlednom rade vie spôsobiť nepríjemnosti aj zneužitá platobná karta. Toto všetko a ešte mnoho ďalších situácií pomôže vyriešiť Poistenie osobných vecí a karty. Aktuálne ho už využíva takmer 55 tisíc klientov Slovenskej sporiteľne, mnohým z nich už bolo vyplatené aj poistné plnenie.

Dnes už klienti očakávajú, že si v banke vybavia v súvislosti so svojimi peniazmi všetko. Slovenská sporiteľňa im preto chce zjednodušovať život. „Ako zodpovedná banka a  poradca vo svete financií sme presvedčení, že toto poistenie je unikátnou možnosťou, ako si ochrániť osobné veci a platobné karty pred stratou alebo krádežou doma i v zahraničí. V tejto podobe je ho možné uzavrieť len v Slovenskej sporiteľni a je špeciálne vhodné pre aktívnych, mestských ľudí. Už minulý rok sa nám výrazne zvýšil počet klientov, ktorí si svoje účty preniesli k nám. Bolo to aj vďaka viacerým inováciám, ako napríklad digitálny prenos účtu, naše nové digitálne bankovníctvo George a iné. Moderné poistenie je ďalším dôvodom, prečo byť klientom našej banky,“ povedal Zdeněk Románek, člen predstavenstva zodpovedný za retailové bankovníctvo Slovenskej sporiteľne.  

Ochrana aj v digitálnej dobe

Poistenie osobných vecí a karty je dostupné v dvoch podobách. Zatiaľ čo základný balík kryje riziká strát a krádeží vo fyzickom svete, rozšírený balík chráni aj vo svete digitálnom. Klientom pomôže pri problémoch s nákupom na internete (napr. pri nedodaní tovaru alebo dodaní poškodeného tovaru), pri zneužití elektronických platieb, ale aj pri poškodení dobrého mena na internete. Naviac získajú IT podporu vrátane obnovy cenných dát a právnu asistenciu.

Získať ho je možné jednoducho prostredníctvom všetkých kanálov banky – cez Georgea, webstránku, call centrum či v pobočke. Môžu si ho zriadiť aj tí, ktorí nie sú klientmi Slovenskej sporiteľne. Poistné krytie sa vzťahuje aj na udalosti v zahraničí. Slovenská sporiteľňa ho ponúka v spolupráci s poisťovňou BNP Paribas Cardif.

Príklady plnenia reálnych poistných udalostí:

  • klientka stratila svoje okuliare cestou domov z kúpaliska – hradili sme jej nové okuliare za 350 eur
  • študent si omylom vylial kávu do svojho notebooku, ktorý obsahoval jeho diplomovú prácu, notebook prestal fungovať. Poskytli sme technickú podporu pri obnove dát z poškodeného zariadenia.
  • klientovi bolo vykradnuté auto, vypojením elektronického zámku a z priestoru vozidla mu bola odcudzená osobná taška s firemným notebookom – hradili sme za notebook 770 eur a za tašku 40 eur
  • klient prišiel s rodinou autom k jazeru, auto zamkol a cestou k vode stratil kľúče (od auta) – hradili sme náklady spojené s výrobou kľúčov 520 eur
  • klientke sa cez okno do bytu vlámali zlodeji, behom času, kedy bola v práci a ukradli jej fotoaparát – hradili sme fotoaparát 500 eur
  • klientke na dovolenke v Kostarike strhli z ramena tašku so všetkými osobnými vecami a utiekli – hradili sme platobné karty 20 eur, poplatky za nové doklady 20 eur, taška 20 eur,  peňaženka 135 eur,  mobilný telefón 800 eur, parfum 20 eur

Balík ŠTANDARD za 3,99 € mesačne kryje:

  • Krádež: mobil, tablet, notebook, hotovosť, hodinky, šperky a ďalšie
  • Strata a krádež: platobné karty, osobné doklady, peňaženka, taška, kľúče, okuliare, lieky a zdravotnícke pomôcky
  • Zneužitie: platobná karta a karta SIM

Balík PREMIUM za 4,99 € mesačne kryje:

  • Krádež: mobil, tablet, notebook, hotovosť, hodinky, šperky a ďalšie
  • Strata a krádež: platobné karty, osobné doklady, peňaženka, taška, kľúče, okuliare, lieky a zdravotnícke pomôcky
  • Zneužitie: platobná karta a karta SIM
  • Zenužitie elektronických platieb
  • Nákupy na internete
  • Asistenčné služby a v rámci nich asistenciu pri poškodení dobrého mena na internete, obnovu dát, IT podporu či právnu asistenciu