Orbán ovládol spravodajskú televíziu Hír TV

Združenie maďarských novinárov (MUOSZ) sleduje s obavami prevzatie súkromnej spravodajskej televízie Hír TV ľuďmi blízkymi vládnej strane FIDESZ. Po nástupe nového vedenia totiž malo dôjsť k sérii výpovedí niektorých zamestnancov a podmienkou ďalšieho pôsobenia v televízii sa mala stať lojalita voči vládnej moci. Združenie uviedlo, že pokiaľ sa potvrdí financovanie Hír TV cez štátnu inzerciu, plánuje sa obrátiť na kompetentné európske inštitúcie.

Čítajte na: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/479951-orban-ovladl-zpravodajskou-televizi-hir-tv.html