Skip to content
medan.sk

medan.sk

  • Analýzy
  • Infografika
  • Kto rečnil
  • Monitor
  • PR servis
  • O nás


NBCUniversal znižuje objem reklamy

9. januára 2019 | Autor: Redakcia

NBCUniversal sa pomaly odkláňa od tradičnej televíznej reklamy. V novom roku plánuje znížiť objem reklamy v hlavnom čase o 20 %. Minulý rok sa NBCU zaviazala znížiť reklamný objem o 10 %.

Čítajte na: https://www.thedrum.com/news/2019/01/08/nbcuniversal-plans-slash-20-primetime-ads-2020

Zdieľaj na:
FacebookTwitterLinkedInPin It
Category: Monitor Tag: NBCUniversal

Navigácia v článku

Predošlý článokVydavatelia recyklujú videá pre IGTV z YouTube
Nasledujúci článokZnačky čajov na sociálnych sieťach
  • FB
  • TW
  • LN
  • RSS

Viac o analýzach

Aktuality

  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (8. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (7. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (6. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (5. týždeň)
  • Mediálny čas politikov v diskusných reláciách (4. týždeň)

Najčítanejšie

  • Prehľad vlastníkov slovenských médií
  • Vojna tukov: Hera, Smetol, Palmarin
  • Slovenské vianoce na tanieri

PR servis

Nadácia otvorenej spoločnosti vyhlasuje 17. ročník Novinárskej ceny

27. januára 2021

Nová aplikácia Horská záchranná služba už v horách pomohla prvým turistom

14. augusta 2020

Takmer 70 % detí mladších ako 14 rokov je online každý deň

7. augusta 2020

Anketa

Aktuálne nie je aktívna žiadna anketa.
© 2021 medan.sk

Prevádzkovateľom stránky je NEWTON Media, spol. s r.o. so sídlom: Ševčenkova 34, 851 01 Bratislava.