Analýza vybranej spoločnosti alebo značky, ktorá v tomto týždni zaznamenala zvýšenú medializáciu. Analýza je vypracovaná na základe mediálneho archívu spoločnosti NEWTON Media.
Firmami 50. týždňa sú aerolinky, ktoré v uplynulých týždňoch oznámili, že začnú prevádzkovať lety alebo rozšíria zoznam destinácií z letiska Milana Rastislava Štefánika v Bratislave. 4. decembra ohlásila aerolinka Niki, že z Bratislavy začne lietať na Malorku, do Bruselu a do Viedne, čo bude, mimochodom, najkratšie letecké spojenie na svete. 6. decembra začala do Bratislavy lietať aerolinka flydubai do (neprekvapivo) Dubaja. Tretia spoločnosť, ktorú sme sledovali – Ryanair – sa do médií dostala vďaka správam, že objednala 200 nových lietadiel ale tiež, že jej lety z Bratislavy bude prevádzkovať iná spoločnosť.
Pozrite si porovnanie medializácie troch aeroliniek v slovenských médiách za obdobie 1.-10. decembra 2014.
(kliknite na obrázok pre zväčšenie)
Ak máte záujem o podobné analýzy, obráťte sa na Obchodné oddelenie spoločnosti NEWTON Media.