Krátka analýza vybranej spoločnosti alebo značky, ktorá v tomto týždni zaznamenala zvýšenú medializáciu. Je vypracovaná na základe mediálneho archívu spoločnosti NEWTON Media.
Firmou 8. týždňa roka 2015 je Železničná spoločnosť Slovensko, ktorá sa medializovala v súvislosti s vyostrujúcim sa bojom medzi poskytovateľmi železničnej dopravy. Tento týždeň sa medializovali najmä dve nové správy:
– výsledky prieskumu zverejneného na stránke ZSSK, podľa ktorého cena dopravy IC vlakmi do Košíc klesla až na 10 eur (téma v grafoch „ceny vlakov s znížili“)
– informácie o pridaní Ružomberka a Vrútok medzi stanice IC vlakov a zmena času ich odjazdu z Bratislavy (téma v grafoch „IC vlaky pridávajú zastávky a menia odchody“ resp. „nové zastávky a odchody“)
Viac informácií nájdete v našej infografike:
Poznámka: Do analýzy boli zahrnuté aj platené PR články
Ak máte záujem o podobné analýzy, obráťte sa na Obchodné oddelenie spoločnosti NEWTON Media.