Spoločnosť Dedoles to myslí s expanziou vážne a rozširuje svoje pôsobenie aj na ďalšie trhy. Po Nemecku, Česku, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku a Rumunsku spustila v januári 2020 svoj biznis aj v Slovinsku, Chorvátsku a Bulharsku. Postupne budú nasledovať aj ďalšie krajiny.
Ďalším krokom prebiehajúcej expanzie je podpis akvizičnej zmluvy, ktorú už Dedoles dlhšie pripravoval. Od marca sa Dedoles stáva 100% vlastníkom britskej spoločnosti Something different Europe Ltd (ďalej len Somdiff).
„Somdiff bol naším prvým a najdôležitejším dodávateľom. Po dlhoročnej spolupráci, počas ktorej sme sa stali jeho najväčším zákazníkom, sme dostali ponuku na jeho odkúpenie. Firma má výborne nastavený logistický systém s minimálnou chybovosťou v sklade,“ hovorí Jaro Chrapko, riaditeľ a majiteľ spoločnosti Dedoles. „Somdiff bude naďalej pokračovať vo svojej obchodnej činnosti – veľkoobchodný predaj a predaj na retailových platformách, ako napr. Amazon, Ebay. Zároveň bude distribučným skladom Dedoles výrobkov pre západné trhy. Somdiff má veľmi priateľskú kultúru. Jeho, teraz už bývalí majitelia, sú veľmi milí ľudia s vysokou biznis morálkou. Boli pre mňa veľkou inšpiráciou v tom, ako pristupovali k svojim zákazníkom,“ dodáva Chrapko.
Kto je Somdiff:
Something
different Europe, Ltd. je veľkoobchod so sídlom vo Veľkej Británii, ktorý
predáva zaujímavé výrobky rôznych značiek maloobchodným predajcom. Okrem toho
sa venuje dropshipingu, t. j. zasielaniu
balíčkov zákazníkom a predaju na retailových platformách. Od roku 2011 je
jeho partnerom aj Dedoles. Dnes Somdiff ponúka viac ako 20000 originálnych
výrobkov svojim zákazníkom v Spojenom kráľovstve a Európskej únii. Neustále
však rastie počet partnerských maloobchodníkov z Nórska, Švajčiarska a Blízkeho
východu. Svojich partnerov získali aj na Falklandských ostrovoch, v Malajzii,
Japonsku aj Austrálii. Polohou a dobre rozvinutou logistickou sieťou má
všetky predpoklady na bezproblémový import a export tovaru do USA a Európy.
Spoločnosť
Dedoles dosiahla v roku 2019 obrat 14,9 miliónov eur, čo je o 154% viac ako predchádzajúci
rok. Za týmto prudkým nárastom je predovšetkým produkcia vlastnej značky veselých
výrobkov a pôsobnosť na viacerých európskych trhoch
