Ako sa darilo médiám na Facebooku (júl)

Budovanie identity značky, spoznávanie publika, zabezpečenie komunikácie so zákazníkmi a mnoho iných výhod. Reč je o sociálnych sieťach, ktoré ak firma nevyužíva, akoby ani nebola. Spätná väzba v podobe komentárov, zdieľaní a iných reakcií môže vytvoriť obraz o postojoch verejnosti k akuálnym témam a zároveň je cenným ukazovateľom správneho smerovania nielen pre firmy, ale rovnako aj pre médiá.

Vďaka monitoringu facebook stránok najväčších slovenských webov prostredníctvom nástrojov Newton Media môžeme sledovať ich aktivitu a zachytiť zaujímavé trendy a vývoj publikovaného obsahu. Infografka zobrazuje to naj medzi spravodajskými stránkami a ich postami.

Infografika je interaktívna. Pre zväčšenie a zobrazenie príspevkov, kliknite na obrázok.

Metodika

Sledované boli príspevky facebook stránok 20 najnavštevovanejších portálov podľa IABmonitor, ktoré publikujú redakčný obsah (Aktuality.sk, Dennikn.sk, Dobrenoviny.sk, Emefka.sk, Hnonline.sk, Cas.sk, Pluska.sk, Pravda.sk, Refresher.sk, Sme.sk, Startitup.sk, Tvnoviny.sk, Topky.sk, Dnes24.sk, Joj.sk, Markiza.sk, Interez.sk, Ta3.com, Webnoviny.sk, Noviny.sk).
Reakcie na post predstavujú aktivitu používateľov na danej stránke vrátane reakcií pri platených postoch.