Súd na strane Rádiožurnálu

Aktivista Petr Hostinský žiadal na základe zákona o slobodnom prístupe k informáciám, aby mu rozhlas poskytol informácie o skladbách a interpretoch, ktoré Rádiožurnál hral od 1. do 7. marca 2012. Stanica mu však nevyhovela a hrané skladby označila za svoje obchodné tajomstvo. Hostinský podla žalobu, ale súd rozhodol v prospech Českého rozhlasu.
zdroj: lidovky.cz