medan.sk

sledujte nás:

Social TV: čo s ňou?

Smart TV už poznajú ľudia aj na Slovensku či v Čechách. Ich využitie v social TV platforme je však zatiaľ experimentom aj na zahraničných trhoch. Sú tu ale aj prví odvážlivci, ktorí experimentujú. Ako sa im darí a ako vidia možnú budúcnosť tohto trendu, aj o tom hovorili na konferencii Social TV World Forum v Londýne.
Okrem interakcie ide totiž najmä o informácie – nájsť program, na ktorý sa pozerať; možnosť zapojiť sa a zdielať počas programu; dohľadať rozšírené informácie o programe či synchronizácia s reklamou. Ide tiež o možnosť kúpiť si album s hudbou, ktorú pozerajúci počujú napr. v seriáli alebo v rámci fashion programu nájsť módne kúsky aj v e-shope a rovno si ich objednať. Pre mediálne spoločnosti má social TV význam aj v sledovaní reálneho vkusu divákov.