Ruských trollov citovali aj samotné britské médiá

Členovia ruskej „armády trolov“ boli predtým, než Twitter odhalil ich identitu a účty zakázal, citovaní v britských médiách viac ako 80-krát. Také sú závery štúdie denníka The Guardian, ktorý preskúmal archívne články 14 britských médií, medzi inými napr. The Telegraph, Daily Mail, BBC, BuzzFeed či Huffington Post. Toto zistenie vyvoláva obavy, že dosah ruskej propagandy na britské obyvateľstvo bol väčším, ako sa predpokladalo.

Čítajte na: https://www.theguardian.com/media/2017/nov/20/russian-troll-army-tweets-cited-more-than-80-times-in-uk-media