Portál Euractiv.sk pri príležitosti svojho 15. výročia rebrandoval

Súčasťou zmien je nový layout stránky, ktorý navyše dopĺňa nové logo spoločnosti. To kompletne mení svoju štruktúru a prechádza do teplejších odtieňov žltej a modrej. „So zmenou v štruktúre a farebnosti loga (pôvodne v odtieňoch studeno-žlto-modrej, pozn. red.) prišla taktiež potreba prispôsobiť slovenskú stránku bruselskému webu Euractiv.com,“ komentuje zmenu layoutu Pavel Nikodem, CEO portálu Euractiv.sk. Zjednotením dizajnu oboch webov spoločnosť zdôraznila celoeurópsky charakter svojej mediálnej siete. Ako ďalej vysvetlil, cieľom zmeny bolo najmä uľahčiť čitateľom navigáciu na stránke, zvýšiť viditeľnosť audiovizuálneho obsahu a taktiež vytvoriť priestor pre nové komunikačné služby pre svojich partnerov.

Nové logo portálu Euractiv.sk si môžete pozrieť tu: