medan.sk

sledujte nás:

Nedeľná Lampáreň je späť

Začiatkom roka presunula Markíza Lampáreň na pondelkové popoludnie. Krátko na to presunula RTVS reláciu Občan za dverami na nedeľu. Od včera, 14. apríla 2013, sa Lampáreň vrátila do nedeľného slotu Markízy. Televízia však v čase o 14:00 hod. vysiela reprízu Lampárne z prechádzajúceho pondelka.

Obidve televízie komunikujú spokojnosť s novými vysielacími časmi.

Zdroj: TV Markíza, Lampáreň, 14.4.2013

Zdroj: TV Markíza, Lampáreň, 14.4.2013

Občan za dverami

Podľa vyjadrenia hovorcu Richarda Šümeghyho sú „s výkonom relácie Občan za dverami po presune na Jednotku maximálne spokojní, keďže relácia zaznamenala výrazný nárast sledovanosti. Priemerný trhový podiel relácie v čase, keď sa vysielala večer na Dvojke v roku 2012, bol na úrovni 2 percent. Priemerný trhový podiel v tomto roku v čase vysielania na Jednotke (13.00 hod.) sa pohybuje na úrovni 12 percent. Všetky dáta uvádzam v univerzálnej cieľovej skupine 12+.“

Lampáreň

Lukáš Kočišek, PR manžér Markízy rovnako chváli dosahované výsledky: „S výkonnosťou publicistickej relácie Lampáreň sme spokojní. Po presune do pondelkového slotu o 17:30 dosahuje v strategickej cieľovej skupine 12-54 priemerný trhový podiel 27,3 % (14. 1. – 8. 4. 2013). Najsledovanejšie tohtoročné vydanie odvysielala TV Markíza v pondelok 25. februára, pozrelo si ho 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najvyšší tohtoročný trhový podiel v cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo vydanie z 18. marca, a to nadpriemerných 30,5 %.“

Kočišek vo svojom vyjadrení dodal, že Lampáreň sa stala v ankete Telkáč roka 2012, najlepšou publicistickou reláciou na Slovensku za uplynulý rok. „Tím Lampárne tento rok opäť posilnila skúsená reportérka Andrea Paulínyová. Žiadne dramatické zmeny v tomto osvedčenom formáte neplánujeme,“ odpovedal PR manažér Markízy.