medan.sk

sledujte nás:

Magio, Orange TV a UPC dominujú téme digitálna televízia

Medan.sk sa pozrel na to, aké spoločnosti/produkty sa najčastejšie medializovali v príspevkoch, ktoré obsahovali výraz „digitálna televízia“. Sledovaným obdobím bol január až september 2013.

Spolu sme zaznamenali 208 príspevkov. Téma sa najviac medializovala v auguste (42 príspevkov) a najmenej v júli (15 príspevkov).

Na celkovej medializácii digitálnej televízie mali najvyšší podiel internety (73 %) a za nimi týždenníky a časopisy (11 %). Na treťom mieste sa umiestnilo agentúrne spravodajstvo  (8 %) a štvrtú priečku obsadili celoštátne denníky (7 %).  Rozhlas a TV o nej informoval iba v 1 % príspevkov a cudzojazyčné tituly v 0 % príspevkov (resp. 0,1 %).

Pozrite si kompletné výsledky v grafe:

skupiny_medii

Rebríček spoločností/produktov vedia Telekom s televíziou Magio (80 príspevkov, 38 %), nasleduje FiberTV od Orange-u a UPC.  Od štvrtého miesta nasledovali: Digi Slovakia, SWAN, Tango/Antik, Plustelka/Towercom, Skylink a Slovanet.

medializacia

Metodika:

Výber príspevkov podliehal kľúčovému slovu „digitálna televízia“. V týchto príspevkoch sme filtrovali názvy spoločností/produktov. Dáta neboli hlbšie pretriedené, výsledky tak majú kvantitatívny charakter.