medan.sk

sledujte nás:

Láska Nebeská v printe Slovak Telekomu

Tvorcovia printu k aktuálnej jesennej kampani operátora Slovak Telekom na paušál Happy, sa pravdepodobne inšpirovali vizuálom jednej z kľúčových scén obľúbenej britskej romantickej komédie „Láska Nebeská“ (Love Actually, scénar a réžia: Richard Curtis, 2003) s „chobotnicovým“ chlapčekom v aute. Zatiaľ čo v prípade Slovak Telekomu ide o zobrazenie rodinky (objavujúcej sa i v spote), v prípade filmu ide o rodiacu sa lásku medzi dvoma ľuďmi. Kampaň pre Slovak Telekom vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi, v spolupráci s českým režisérom Jakubom Kohákom a produkčnou agentúrou Hitchhiker Films.

Zdroj: telekom.sk

Zdroj: YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=wDPE9263Lxs, približne 7 sek. scény)