medan.sk

sledujte nás:

Je na hrádzi v Petržalke dosť reklamy?

Aktualizácia, august 2015:

Na hrádzi v Petržalke sme zaznamenali aj inzerciu na Plus 7 dní a iné tituly vydavateľstva 7 Plus, s.r.o.

reklamy medan


 

(Názor)

Bratislavská dunajská hrádza v Petržalke poskytuje priestor pre korčuliarov, bežcov, cyklistov, ale aj pre reklamu. Práve preto ju Medan.sk zmonitoroval. A v tomto letnom článku hľadá odpovede na dve otázky:

1. Potrebuje hrádza viac reklamy?

2. Je reklama na hrádzi kreatívna?

Veľkí hráči – ambient marketing? 

Odfotené mobilným telefónom to vyzerá takto. Z veľkých hráčov na asfalte inzerujú Orange i Renault. Nevybledol ani odkaz na komunálne voľby.

W R 1

Kto pozná hrádzu, tak vie, že takéto plastické vyhladenie povrchu by si zaslúžilo niekoľko takmer 30 až 50 metrov dlhých úsekov. Nájde sa nejaký veľký inzerent, ktorý by tam nalepil kreatívny koberec a naozaj potešil dennodenných užívateľov asfaltu? Pripusťme však, že ak poprší, povrch šmýka.

Veľkí a malí hráči – lacnejšia verzia – street arts?

Pod vaše korčule sa na hrádzi často dostane Nokia Lumnia, Panorama City, spolubyvajuci.sk, ale aj hanlivé nápisy, či motívy so srdiečkami. Okrem reklamného účelu môžu tieto ľudové výtvory slúžiť ako orientačný bod pre bežcov a korčuliarov.

W R2

Veľkí a malí hráči – drahšia verzia – banner, hypercube?

Priestor mimo asfaltu objavili napríklad Zuno banka, Orange, Renault, developerský projekt Petržalka City, ale aj športový bazár, webpomoc.sk či inlinehokej.sk.

W R 3

Nevyužité plochy …

Asi najväčšou plochou sú stavby v priestore čističky odpadových vôd. Všetky stavby sú zaujímavé reklamné plochy.

W BVS

Okoloidúci by ocenili malý elektronický panel s presným časom, aktuálnou teplotou a silou vetra. Zasponzoruje ho IT firma? A najlepšou reklamou pre BVS (Bratislavská vodárenská spoločnosť) by boli fontánky s pitnou vodu. A nakoniec to hlavné, čo momentálne hrádzi chýba. Stredné biele deliace čiary už takmer nevidno. Prečo by ich nemohol správca hrádze využiť vo svoj finančný prospech a poňať ich napríklad takto …

Orange

A na záver ešte dve odpovede:

1. Hrádza je skvelé miesto aj pre reklamu, môže byť je viac, ale …

2. … kreatívnej, ktorá nesúťaží s okolitou prírodou a nešpatí. Teda reklama, ktorá poteší. Prípadný zisk z prenajatých plôch by sa mal v stopercentnej miere preinvestovať do skvalitnenia asfaltu. Terajšia reklama na hrádzi nie je veľmi kreatívna a na niektorých miestach špatí.

A aké sú vaše odpovede? Prejavte ich na našom facebooku.