Firma týždňa: Panta Rhei a vydavatelia

Krátka analýza vybranej spoločnosti alebo značky, ktorá v tomto týždni zaznamenala zvýšenú medializáciu. Je vypracovaná na základe mediálneho archívu spoločnosti NEWTON Media.

Firmou 10. týždňa je sieť kníhkupectiev Panta Rhei. Spoločnosť sa v posledných dvoch týždňoch medializovala v dvoch súvislostiach. 23. februára sa medializoval blog, v ktorom riaditeľ kníhkupectva Martinus, Michal Meško, tvrdil, že Panta Rhei jeho spoločnosť neférovo vytlačilo z trnavskej City Arény. Podľa archívu NEWTON Media si ako prvé tému všimli HN. Aj v súvislosti s touto udalosťou zverejnilo 2. marca 24 slovenských vydavateľov výzvu, aby Panta Rhei nevnášala na trh nekalé praktiky. Panta Rhei na druhý deň reagovalo vlastným vyhlásením.

Spory zaujali slovenské médiá a za sledované obdobie (23.2.2015 – 6.2.2015) sme o kníhkupectve Panta Rhei zaznamenali 54 príspevkov. Z toho 37 (69 %) sa venovalo hore uvedeným témam.

Pozrite si prehľad medializácie v grafickej podobe:

Graf-1

Poznámka: Téma „spor Panta Rhei s vydavateľmi“ zahŕňa príspevky, ktoré rozoberajú stanoviská vydavateľov aj Panta Rhei.

Graf-3

Graf-2

Poznámka: Téma „spor Panta Rhei s Martinusom a spor Panta Rhei s vydavateľmi“ zahŕňa všetky príspevky, ktoré sa venovali jednej z dvoch udalostí popísaných v úvodnom odstavci.

Ak máte záujem o podobné analýzy, obráťte sa na Obchodné oddelenie spoločnosti NEWTON Media.