Firma týždňa: Čo sa napísalo o Denníku N

Krátka analýza vybranej spoločnosti alebo značky, ktorá v tomto týždni zaznamenala zvýšenú medializáciu. Je vypracovaná na základe mediálneho archívu spoločnosti NEWTON Media.

Firmou 6. týždňa roka 2015 je vydavateľstvo N Press a jeho hlavné a zatiaľ jediné periodikum Denník N. Ten bol minulý piatok 30.1. po prvý krát dostupný v tlači. Na webe bol denník dostupný od začiatku januára. Pozreli sme sa, ako sa Denník N v tejto súvislosti medializoval v slovenských médiách (samozrejme s výnimkou seba samého).

10897868_797664973656397_4831288092595231218_n
logo Denníka N

Celkovo sme za uplynulých sedem dní (30.1.-5.2.2015) zaznamenali 34 príspevkov. Pozrite sa, v akých súvislostiach a rozsahu sa Denník N medializoval:

medan.sk_FT_6_2015-1

medan.sk_FT_6_2015-2

Medializácia prvého tlačeného vydania a začiatkov denníka:

Týždenník Trend priniesol rozsiahly článok o začiatkoch Denníka N.

Rozhovor s riaditeľom vydavateľstva N press, Lukášom Filom, prinieslo medialne.etrend.sk, citoval z neho aj web zive.sk.

O prvom tlačenom vydaní informoval aj web omediach.com.

Citácie Denníka N v iných médiách:

etrend.sk, 30.1.2015: Denník N, ktorý si ako prvý vypýtal ponuky od životných poisťovní a porovnal to s odhadmi ministerského inštitútu, zistil, že rozdiel pri nasporenej sume 20-tisíc eur v druhom pilieri predstavuje až 30 eur v mesačnom dôchodku.“

strategie.hnonline.sk, 30.1.2015: „Ku kampani (billboardom s pápežom Františkom, ktorý vyzýva na referendum AZR – pozn.) sa nikto nehlási – na billboarde chýba akákoľvek zmienka o tom, kto za ním stojí. Aliancia za rodinu billboard urobiť nedala. Povedal to jej hovorca pre Denník N , ktorý si billboardy všimol ako prvý.“

Plus jeden deň, 2.2.2015: „Róbert Bezák sa zrejme dočká nejakého typu rehabilitácie chvíľu po tom, ako ešte jeden človek, ktorý v tej kauze mal prsty, odíde z úradu,“ povedal v rozhovore pre Denník N Tomáš Halík.

 .

Denník N bol tiež zmienený v komentári na podporu referenda od blogera Daniela Holúbeka, ktorý bol ako PR článok vydaný o.i. v TASR, SITA, tlacovespravy.sme.sk a topky.sk. Tento text tvoril šesť zo siedmych príspevkov v téme „postoj k referendu AZR“:

„Ak chceme ponúkať správy a komentáre, ktoré odrážajú iný pohľad na svet a hodnoty, než odráža SME či Denník N, je to legitímna vec. Ale musí sa to robiť tak, aby to nebola hanba.“

.

Zoznam médií, ktoré medializovali Denník N (30.1. – 5.2.2015):
omediach.com (5x); etrend.sk (3x); 24hod.sk (3x); pluska.sk (2x); zive.sk (2x); medialne.etrend.sk (2x); TASR (2x); aktuality.sk; bratislavskenoviny.sk; hnonline.sk; Hospodárske noviny; medan.sk; Plus jeden deň; slobodavockovani.sk; strategie.hnonline.sk; Šarm; ta3.com; ; tlacovespravy.sme.sk; topky.sk; Trend; Új Szó; webnoviny.sk

Poznámka: Do analýzy boli zahrnuté aj platené PR články

Ak máte záujem o podobné analýzy, obráťte sa na Obchodné oddelenie spoločnosti NEWTON Media.