medan.sk

sledujte nás:

Firma týždňa: Boj ZSSK s konkurenciou

Krátka analýza vybranej spoločnosti alebo značky, ktorá v tomto týždni zaznamenala zvýšenú medializáciu. Je vypracovaná na základe mediálneho archívu spoločnosti NEWTON Media.

Firmou 8. týždňa roka 2015 je Železničná spoločnosť Slovensko, ktorá sa medializovala v súvislosti s vyostrujúcim sa bojom medzi poskytovateľmi železničnej dopravy. Tento týždeň sa medializovali najmä dve nové správy:

výsledky prieskumu zverejneného na stránke ZSSK, podľa ktorého cena dopravy IC vlakmi do Košíc klesla až na 10 eur (téma v grafoch „ceny vlakov s znížili“)

– informácie o pridaní Ružomberka a Vrútok medzi stanice IC vlakov a zmena času ich odjazdu z Bratislavy (téma v grafoch „IC vlaky pridávajú zastávky a menia odchody“ resp. „nové zastávky a odchody“)

Viac informácií nájdete v našej infografike:

medan.sk_FT_8_2015.3

Poznámka: Do analýzy boli zahrnuté aj platené PR články

Ak máte záujem o podobné analýzy, obráťte sa na Obchodné oddelenie spoločnosti NEWTON Media.