medan.sk

sledujte nás:

Duel publicity: Fico vs. Lipšic

V krátkej kvantitatívnej analýze sme zmerali publicitu Daniela Lipšica a Roberta Fica za 11 dní (9. – 19. september 2013). Prieskum sme robili na vzorke všetkých médií, ktoré spoločnosť NEWTON Media monitoruje. Na porovnanie uvádzame aj medializáciu slov „Sýria“ a „bločková lotéria“.

Duel publicity vyhral premiér Robert Fico (Smer-SD). Jeho meno sa vyskytlo v 1 057 príspevkoch. 22 percent príspevkov obsahovalo jeho meno v nadpise príspevku.

Daniel Lipšic, predseda strany NOVA, sa medializoval v 371 príspevkoch. 14 percent príspevkov obsahovalo meno politika v nadpise príspevku.

Sýria zaznamenala publicitu na úrovni 800 príspevkov, bločková lotéria sa spomenula v 219 príspevkoch.

Pozrite si vývoj medializácie 4 kľúčových slov a medializáciu politikov podľa rubrík. ficolipsic-graf02ficolipsic-graf01