Digitálne osobnosti podľa IBM

Podľa novej štúdie mediálneho a zábavného trhu „Beyond Digital“ od IBM má rastúci počet digitálnych zariadení za následok vznik nových „digitálnych osobností“. Tento vývoj núti spoločnosti implementovať inovatívne obchodné modely a ponúkať individualizované služby. Podľa uvedenej štúdie existujú štyri nové osobnostné kategórie: 1. odborníci na efektivitu (41 %) – používajú digitálne technológie na uľahčenie si každodenných aktivít, dávajú prednosť e-mailom, využívajú facebook, pripájajú sa na internet prostredníctvom mobilných telefónov; 2. kráľovia obsahu (9 %) – prevažne spotrebitelia mužského pohlavia, ktorý hrajú on-line hry, sťahujú hudbu a filmy; 3. sociálni motýlikovia (15 %) – kladú dôraz na spoločenskú interakciu, vyžadujú okamžitý kontakt, často aktualizujú svoje profily, fotografie a sledujú videá ostatných užívateľov; 4. majstri prepojiteľnosti (35 %) – pokročilí, používajú mobilné zariadenia a smartfóny pre prístup k hrám, hudbe, videám, správam.

Zdroj: marketingovenoviny.cz