medan.sk

sledujte nás:

Čokoláda na internete

V pondelok sme oslávili Medzinárodný deň čokolády. Preto sme si pre vás pripravili krátku analýzu na tému „čokoláda“ na slovenských internetových portáloch. Skúmali sme obdobie od januára do júna 2014.

Spolu sme zaznamenali 513 relevantných príspevkov. Téma počas šiestich mesiacov zaznamenala výraznejší rast iba vo februári. Médiá ju vtedy spomínali najmä v spojitosti so Sviatkom sv. Valentína (33). S príchodom júna zaznamenala medializácia témy naopak pokles.

coko_vyvoj

Čokoláda sa v nadpisoch príspevkov ocitla iba v 10 % (51).

coko_nadpisy

Spomedzi všetkých príspevkov obsahujúcich tému „čokoláda“, bolo iba 10 % receptov (52).

coko_sposob

O sledovanej téme najviac písal internetový portál sme.sk. 38 % relevantných príspevkov na tomto webe bolo zaradených do rubriky pre ženy (zena.sme.sk). Čokoládu spomínali často aj blogeri na portáli blog.sme.sk. Tretí skončil hnonline.sk. 34 % relevantných príspevkov na tomto portáli sa nachádzalo v rubrike Gastro (style.hnonline.sk/gastro).

PoradieMédiumPočet príspevkov
1.sme.sk115
2.blog.sme.sk74
3.hnonline.sk62
4.aktuality.sk52
5.pravda.sk51

Spomedzi jednotlivých druhov čokolád chutí internetovým médiám najviac tá horká. Najmenej naopak spomínali čokoládu na varenie.

coko_druhy

Médiá sa venovali monitorovanej téme prevažne všeobecne. Konkrétne značky sa do médií s výnimkou PR článkov dostávali len ojedinele. Najviac sa na internete medializovala Milka (10) a Figaro (8). Za nimi nasledovala Orion (4), Kraš (4) a Ritter Sport (1).

Značky

Ak máte záujem o rozšírenie analýzy obráťte sa na Obchodné oddelenie spoločnosti NEWTON Media.