medan.sk

sledujte nás:

3 minúty reklamy v TN na Markíze

Novela zákona o vysielaní a retransmisii, ktorá vstúpila do platnosti 15. decembra 2009, umožnila prerušiť reklamou i spravodajské programy. Nakoniec, na to sme si už v praxi zvykli.

Televízia Markíza začala novinku používať postupne. Ešte v roku 2011 moderátori ohlasovali „uvidíme sa o minútu“ (TN, 31.7.2011) alebo „viac už o minútu a pol“, ohlasovala napríklad  Miriama Kalisová (TN, 19. 8.2011).

Dnes je štandardné zahlásenie „uvidíme sa o chvíľu“. Medan.sk v 23. týždni (teda od 4. júna do 10. júna 2012) zmeral ako dlho spomínaná chvíľa trvala.

Podľa doleuvedenej štatistiky Markíza spravidla do svojho hlavného spravodajstva zaraďuje trojminútové reklamné bloky. Najdlhší brejk (3 minúty 30 sekúnd) sme namerali vo štvrtok 7. júna.

Zdroj: Vysielanie TV Markíza, jún 2012

 

Štatistika vysielanie reklamy počas Televíznych novín na Markíze v 23. týždni:

Pondelok, 4. jún 2012

2 min., 50 sek.: VÚB, Corgoň, Endiex, O2, Peugeot, Magio

Utorok, 5. jún 2012

3 min., 10 sek.: Sensodyne, Telekom, Zlaté – Opavia, Panadol, UniCredit bank, Jacobs, O2, Provident, Topvar

Streda, 6. jún 2012

2 min., 50 sek.: Mattoni, VÚB, Sensodyne, Kelt, Ibalgin, Odol, Quatro

Štvrtok, 7. jún 2012

3 min., 30 sek.: Telekom, Endiex, O2, Citroën, SME, Telekom – Samsung, Corega, Kelt, Orange

Piatok, 8. jún 2012

3 min., 25 sek.: VÚB, Orange, Panadol, Puma, Pravda, Kávenky – Sedita, Endiex, Nivea, Eurotelevízia

Sobota, 9. jún 2012

2 min., 50 sek.: Suzuki, Orange, Eurotelevízia, Renault, Fa, Kia, Kozel, Telekom

Nedeľa, 10. jún 2012

3 min.: Mattoni, Poštová banka, O2, SME, Ford, UniCredit bank, Decodom, Pravda, Telekom